duminică, 5 iunie 2011

Un tovaras nou, o inima noua , niste sentimente simple, noi :)

Hey, de multe ori am avut sansa sa ma schimb si nu am facut-o nu pot sa spun ca imi pare rau dar  nici nu sunt mandra de mine .Azi mi s-a  daruit din nou acesta sansa prin simplitatea lucrurilor , defapt sti nu mi s-a oferit nimic :( Eu am decis asta  si nu ,nu vreau o schimbare radicala pentru ca mie frica sincer , dar m-am hotarat sa deschid ochii si sa ma bucur de lucrurile complicate care imi dadeau alta data bataie de cap . Nu stiu cat va dura acesta stare , dar sunt constienta ca foarte putin asa ca sunt  gata sa profit la MAXIM!MAXIM am zis !@ So..... m-am gandit sa imi fac un nou amic ,sa am niste sentimente noi , asa ca sunt in cautare de un peste ....Da un peste  , mic , dragut , care sa inoate pe bolul de pe biroul meu si sa imi dea inspiratie cu simplitatea vieti lui . Lipseste doar un singur lucru din fantezia mea relativ reala .Numele vitorului meu tovaras ..!Deocam data optez pentu Zimili , Voi aveti ideii pentru nume ? Le astept cu mare drag ...A da si promit ca de indata ce am sa il achizitionez am sa fac niste fotografi pe care desigur, le voi posta pe blog . :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu