duminică, 29 aprilie 2012

AZi .... am adoptat o fiinta ;)


Azi nu consider a fi o zi ca orecare alta , deoarece am mai inpartit un  mic colt din inima mea unui animalut .Mai bine zis unei cateluse  care vazuse moartea cu ochii ! Si asa  a inceput totul :) :
 Eram cu prietenul meu in statia de autobuz, (Da e baiatul acela  despre care tot am scris ;;) ) Si isi face aparitia o cateluse de 3-4 luni pe trecerea de pietoni (O catelusa de rasa: caine -lup  ) Si acuma ajungem si la partea dramatica ...Vine un COCALAR  cu BMV lui  si  cum e vorba aia "Taranu' e tot Taran "  Vine si cu 100km/h ....Macar nu a fost orb si a franat ( Multumesc Doamne  ca vede COCALARU ) Pana la urma l-am convins pe iubitul meu sa o duca acasa la el , deoarece sta  singur  ....Si catelusa  e in siguranta :) Are si un  nume Buffy .
Cel mai mult ma bucur  ca nu e un catel oarecare . E luat de pe strada si i-am putut oferi  sansa de a fi iubit si ingrijit cu toate ca probabil uni ma admira pentru fapta facuta ,sunt singura ca alti nu sunt deacord cu mine . Eu tot sunt mandra de noi , de mine si de el . Ca am avut curajul  ....nu se poate numi curaj  , ca am fost instare sa il luam si sa il  bagam in familie cum s-ar zice . Uni pote  ca ar putea face asaceva ...dar nu o fac .Deaceea sunt mandra !

2 comentarii:

  1. Foarte foarte foarte frumos din partea voastra sa o luati pe Buffy in familie!!:X ti-am zis ca ma uit azi pe blooog ;) Cristina

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut! pe 29 aprilie era ziua mea ^.^

    RăspundețiȘtergere