luni, 26 martie 2012

La plecarea lui ...

Sti cand ai venit  inapoi am crezut ca  o sa fie altfel : Fara  certuri , fara priviri veninuase , fara tipete , fara  lacrimi in ochi . Dar in saptamanile astea , cat ai stat langa mine nu au lipsit .Nu pot  sa ma prefac ca  totul a fost din matase  si satin  pentru ca nu a fost asa si cand ma gandesc, de ce ?
Un singur raspuns imi vine in minte,  ca nu  am putut sa  ne lasam  orgolile deoparte  si sa fim fericiti . Nu vreau sa judec , nu vreau  sa condamn , nu voi promit niciodata  ca va fi altfel pentru ca astia suntem noi ...
 Chiar daca  ai plecat pentru cateva  zile din oras ...Mie greu , dar totusi ma simt linistita  ca  am  un moment de respiro  dar simt ca o parte din mine va fi plecata .
 Nu pot sa ma imi scot  imaginea aia din minte cand te-ai uract in masina si ai plecat ..... Si doza de ta de parfum inca a m-ai ramas  in aer  infundandumi narile , izolandu-mi mintea ,  croind un zambet in  cultul gurii mele .... Senzatia  de respiro (libertate ) nu  se compara   deloc cu  golul din mine , dar , cel mai frica mie sa nu il umple  orgoliu  intre timp ... Pentru ca  nu as vrea  sa  facem o greseala  si  sa ne lasam sufletele  sa fie in plan paralel .
 Acuma   ce simt ? Doar cateva  stari  emotionale care trec  asa de repede  incat ma fac sa cred ca nici n-au existat. Insa  starea   care  persista  este aceea de neprotejare  , ma  simt  neprotejata cand nu esti langa  mine . Dar sper ca   orgolile  noastre sa nu intervina iar  si sa puna  o  bariera cu  gard electric intre sufletele noastre  .:)

Un comentariu: