miercuri, 11 ianuarie 2012

Fara el ...


Azi e prima zi cand stau fara el ... fara golanu meu .. fara certuri ....fara vorbe dulci .NU, nu m-a cautat   poate nu i pasa e deja ora 6 si azi nu am vorbit deloc cu el  , mi se pare ca ma sting dar tot nu am sa renunt la acest gand  sa ma dau deoparte din viata lui .... Si stiu ca poate astazi nu ma simt ata de rau dar o sa vina  niste zile in care,   iadul va  fi viata mea :( ...Insa stiu , chiar stiu ca 2 lucruri imi  vor lipsi cel mai mult de la el :
 Vorbele dulci si felul in care stia sa se joace cu mintea mea  , felul in care imi zicea ca o sa plecam departe , felul in care imi vorbea , felul in care imi facea promisiuni ....
Insa acum simt ca nimeni si nimik nu ma va putea indeparta de la gandul ca nu mai vreau sa il vad , ca si-a batut joc , ca am plans , ca am suferit ..... Insa doare ca nu m-a sunat ,ca nu ma cautat .
 Nu vreau sa il uit .. nu vreau sa nu mai simt durere pentru ca defapt durerea asta e singura dovada ca el a existat si nu a fost doar  imaginatia mea.....:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu