marți, 27 decembrie 2011

Noi , un golan si o domnisoara


Sa intamplat intr-o zi seara , m-am indragostit de prietenul cel mai bun al iubitului meu . Am crezut ca daca il resping  o vreme va trece  sentimentul asta de adrenalina . Asa a fost numai ca a revenit  dinou  mai tare , mai imun , mai vesnic  ca niciodata  . l-am acceptat, l-am lasat sa mi-se  strecuare prin tot corpu pana tremur de placere ...stiam ca nu e bine stiam ca imi bat joc de un om (sau de mai multi ) Dar nu imi pasa . Il vroiam  , ma vroia . Deja am ridicat un imperiu ireal in mintea noastra , in care crede-am ,crede-am mai mult ca in orice . Au fost niste zile de euforie chiar daca nu a fost  nici -o liniuta , nici -o pastila , nici -o tigare interzisa . Eram doar noi cu universul nostru care stralucea.  Eram noi .... un golan si ....eu ! Si incet , incet inima mea  a inceput sa pompeze mai mult sange  pt ai ajunge si lui pt a fi doar unu .Am crezut , defapt inca mai cred ca nu se poate termina asa  cu o intrebare tampa din partea lui :
-Uite ca sa nu te mai tin ata la telefon ,vreau sa te intreb o chestie MA POTI IERTA VRODATA ?!
    Si eu incurcandu-ma in toate  gandurile , simturile , emotile , durerea de a fi tradata . Ma uitam in jos si incercam sa-ma conving pe mine si sa i pun niste argumente in fata la care nu m-am gandit niciodata ... incepusem sa aberez .... Iar el :
- Poti sa imi spui concret  te rog frumos
-Nu am sa te iert niciodata
Si conversatia TELEFONICA  se termina prostesc ca o cearta intre prieteni .... numai o singura diferenta era ....juramandul lui de iubire de la sfarsit , oftatul meu ....si salutul cu miii de suspine .
 Si pt ce toate astea ... pentru ca el ... versiune copiata fara greseala a jumatatii mele .... M-a tradat , a inceput sa zica  despre noi , despre cum eu sunt o pustoaica  care  sunt moarta dupa el si el nu avea nici un sentiment fatza de mn .... A povestit unei singure persoane, cica era un prieten foarte bun .... Si a durut , si a distrus toate zabetele mele de pana atunci si toata veselia sa transformat intr-un sentiment de melancolie al dracu de dureros .... Poate ca multii dintre voi  ar zice ca : Frate nu tea facut mare lucru !
 Asta probabil incerc sa am conving si eu ..... dar a durut  ata de tare cand  i-am citit arhiva ....si am vazut ...
Preietenu lui : pe aia o fentati cum vreti 
Dec 26 8:25 AM EL :pe caree
Dec 26 8:25 AM EL:?
Dec 26 8:26 AM Prietenu lui :pe fetita asta
Dec 26 8:26 AM EL:nuuu baaaa
Dec 26 8:26 AM EL:decat eu

3 comentarii: