miercuri, 7 septembrie 2011

Pauza de ras :))


I: Care e asemanarea dintre un popă şi un proxenet?
R: Ambii spun: “mergi cu domnul”
La inceput fetele sunt interesate de păpusi iar baieţii de maşini.
Mai târziu e exact invers!
- Tată, aşa-i că vrăjitoarele există doar în poveşti?
Tătal, ridicând o privire către soacră:
- Când eram mic, tot aşa credeam.
Copilul către tata:
- Tăticule, eu de la cine am luat inteligenţa?
- De la maică-ta, ca eu incă o mai am pe a mea!
Cum este salvat numarul de mobil al sotiei de catre soţ ??? Dupa nunta : “Viaţa mea” Dupa un an de la nunta: “Soţia mea” După cinci ani : “Acasă” După zece ani : “HITLER” După aniversarea nuntii de argint : “Număr inexistent”
Doi prieteni se refugiază din cauza ploii într-un bar. Îsi beau ei berile în liniste, în timp ce privesc pe geam….
- E binevenită ploaia asta pentru pământ, spuse unul dintre ei. Totul va renaşte acum din nou.
- Nu mă speria! spune celalalt.. Tocmai mi-am inmormantat soacra…
- Ce faci atunci când îti spune doctorul ca ti-au mai ramas 6 luni de trait?
- Te duci si le petreci cu soacra – vor fi cele mai lungi zile din viata ta…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu