duminică, 1 mai 2011

Nu e poezia mea, dar imi place .


Undeva,acum un copil plange...
Undeva,acum se lasa cu sange...
Undeva,acum o mama copilul si'l ingroapa...
Undeva,acum,un monstru un copil in apa'nceaca...
Undeva,acum se intampla lucruri murdare...
Undeva,acum un sot isi calca sotia in picioare...
Undeva,acum sute de crime au loc...
Si tie nu'ti pasa,nu'ti pasa deloc.
Undeva,acum are loc o nunta...
Undeva,acum e inmormantare si e durere multa...
Undeva,acum doi tineri isi spun: ,,Te iubesc...''
Undeva,acum,alti doi tineri se lovesc...
Undeva,acum, sunt si oameni fericiti...
Undeva,acum sunt si oameni de durere loviti...
Undeva,acum un copil se naste pe pamant..
Undeva,acum un tanar se duce in mormant...
Undeva,acum lucruri murdare au loc...
Undeva,acum un om e lovit de noroc...
Undeva,acum se intampla lucruri multe...
Sa stiu tot ce se'ntampla n'am de unde...
Acum,tu si eu trebuie sa luam hotararea:
Sa ne schimbam mai intai pe noi iar apoi si omenirea...
Acum,in oglinda sufletului sa ne uitam...
Sa ne scimbam,apoi omenirea sa o salvam.

Nu eu am facut poezia asta , nu am talent la poezi ,doar la cuvinte intortochiate si la expresi proaste fara sens . Poezia asta am gasit-o pe un blog....Mi-a placut chiar daca nu vi se pare cinestiece, pentru ca eclipseaza realitatea prin niste cuvinte stangace de copil ... Imi place pentru ca face salturi de la seninatate totala , la durere mortala... Un vers te alina in timp ce celalalt tea distrus ... Chiar daca nu te cunosc sper sa nu te superi ca am pus poezia asta pe blogu' meu .. am puso pentru ca imi place chiar foarte mult .Daca treci pe aici si citesti acest articol(postare) Lasa-mi doar un semn si acest articol va disparea ;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu